Tuesday, December 28, 2010

bali oh bali



semalam kawan akak kasi e-mail
dia cakap nak gie bali bulan Jan nanti
so dia minta ler tolong gegurl wat itenary kat sana
sebab akak dah pernah gie 3 kali sampai
huuuu tetiba akak sentap
akak nak gie gak...nak itut
sebab
sebab
sebab



banyak sebab gegurl suka bali
paling lama 10 hari akak dok sana
makan
tido
clubbing
lawat tempat org
tgk kraftangan
maen **nier sekali dua jer


best gila lepak kat nice cafe sepanjang pantai kuta
huhu minum
layan muzik
tengok orang lalu lalang


rindu kat hotel akak yang jalan kaki jer dah spai pekan kuta
tersorok skit but chantek
dan murah


buka jer kamar bilik
nahh terbentang kolam renang
ada plak dugong puteh terbaring
kalau malam plak uols leh tgk pasangan beromen dalam kolam


tengok cowok yang seksis
tapi nier bukan ler ada kematian
but tetap ada yang cando
chomel jer yang kanan ittew


ohhh makanan !!!
walaupun sini bukan syurga makanan
tetapi kalau uols pandai
bleh cari yang halal
or tempat yang mur dengan hidangan taraf hotel



6 comments:

  1. kak....leh share x? nk tahu mana tempt yg murah but nice utk gi..menginap....n then places shudn't be missed...tgh terpk nk bercuti setelh sekian lama..huhuhu

    ReplyDelete
  2. bestnya Kak...pernah ke Bandung je

    ReplyDelete
  3. shades... kalau i rajin nanti, i wat kan...

    MH ... ok ler, pastu jalan tempat laen plak

    ReplyDelete
  4. Apa nama hotel di Bali tu....

    ReplyDelete

visitors' country

free counters