Tuesday, January 18, 2011

musim terbakar


abang bomba
abang bomba
abang cepat lah


abang tolong selamatkan apa yang patut
tengok satu satu rumah TERBAKAR
antara terawal rumah akak, pastu rumah ezel
now rumah auntie SHER plak
sian makciktu dia dah kertu
pastu rumah pulak terbakar??
dia nak tinggal kat mana?
anak ikan dia camner ??cian tau
rumah akak nier pun baru jer pasang langsir
dah takut nak psang poster yang daring
nanti kena jilat api lagi
cuma persoalan sekarang
adakah ia satu perhapusan terancang
bagi ETNIK DIVA DAN RATU MIS UNIVERSE ???



9 comments:

  1. kak mirch, camana nak tlg selamatkan apa2 yg bole diselamatkan umah2 auntie sheri tuh? kesiann... bnyk btol org2 phd laha kat luar tuh... geram lak rasanyaaa...

    ReplyDelete
  2. akak mirch.
    patut lah i nak masuk umah auntie sher tak dapat... sapa laaahhh setan lahanat yang suka bakar umah orang ni ekkk... nanti kalau auntie sher buat umah baru jgn lupa akak promo bgtau kitorang ekkk... tq akaks... hehehe

    ~joi~

    ReplyDelete
  3. sian kat u olls..
    nie semua orang yang hasad dengki x dapat ape yg u olls dapat...
    support u guys..;p

    ReplyDelete
  4. Kannnn....!!!!
    Punyerlah ramai manusia dengki kat akak...
    Ish...aperlah manusia2 nie suker mendengki kat akak2 semua...
    Alah kak mirch, orang-orang yang dengki dengan akak2 semua nie patut akak kirim kan keranda bersama batu nisan jer kak...

    ReplyDelete
  5. tu la sebab nyer.. Sher umah di di jilat api tapi konsep tsunami ...!!

    ummm kasihan SHER... x pa uoll.. kena bersedia dgn pantas.. pasang langsir n lampu lip lap lip lap naaa

    ReplyDelete
  6. patut le dah x leh masuk muah aauntie sheritaa...hurm...wat umah baru cepat2...

    ReplyDelete
  7. alahai..walhal auntie sher xde pon post pic2 daring ke pe....siyei tul ar sape wat....ni mesti anon2 yg komen2 x puas ati...pastu report kt google..hurmm..

    ReplyDelete
  8. bru prasaan n baru paham tdi try gak usha2 blog auntie sherita...haihhhh

    ReplyDelete

visitors' country

free counters