Thursday, January 27, 2011

ohhh BIRKIN

as uols tahu atau pun tak tahu
tak kesah ler kan
yang gegurl amat lah dan teraamatlah
gila sungguh pada this beutiful bag


apa lagi kalau bukan BIRKIN kan
gegurl prefer yang 35cm atau 40cm
dan color ??? x kisah uols janji birkin
dan pada yang tak berapa nak tahu
this bag will damage u at least RM30k
so sebab tu lah akak tak mampu nak memiliki
dan hanya tengok dan tengok, sambil berharap
akan jatuh sebijik dari langit untuk gegurl
yerlah harga macam kancil kan...
kalau harga setaraf LV tentu akak dah lama beli :(

dan sebab kecintaan pada bag nier juga
akak finally berjaya cari buku nier
well jgn slah sangka gegurl dinch nak buar book review
cuma it's good book to share

7 comments:

  1. mintak pinjam birkin kat angela karto. haha

    dia banyak birkin

    ReplyDelete
  2. kak... lame dh sy request pass..hehe... add la sy..

    getmebaby1000@gmail.com~ hehe

    ReplyDelete
  3. payed ..nak terus wat harga :)

    burung .. pls read entry b4. Situ dah tulis password

    ReplyDelete
  4. aduhhh...kenape beg tu mahey sgt akak.... kulit ape tu

    ReplyDelete
  5. amboi kak harga u oll.mahal noks..i g cekcur pun guna beg LENO jeh..xmampu lah kak..mmg chanteklah u ol!

    ReplyDelete
  6. makan hati tengok saper yang bawak ni g pasar

    ReplyDelete
  7. arep ... hi uols :) kan... macam nak rebut jer birkin dia org

    angelo..akak vinci je uols utk cickur haha.

    kudin ..bnayak material uols..pilih jer nak kulit lembu or kulit buaya?? merasa croc tu sampai RM120k !!! mati dapat sebiji rumah hehe

    ReplyDelete

visitors' country

free counters