Wednesday, March 30, 2011

nope nope nope


lepas kelas malam gegurl mendapat sambutan
so lets gegurl buat extra class yer
ingat !!!!!!!
entry mesti berilmiah
nanti ada orang marah lagik


APA YANG ILMIAH PIC MACAM NIER ??
hey
nie yang gegurl nak naik hangin nier
jangan tengok pic by just looking
banyak tafsiran occay
macam entry gegurl kali nier
gegurl nak ajar para pria diluar sana
apa yang patut anda pakai apabila berada dirumah



dan jawapan lelaki yang paling sempoi
sure is boxer !!!!
selesa nak pakai esp yang material kain kapas
berangin jer plus bagus untuk serap peluh
kalau malas nak pakai underwear
boxer nier jadi ur uwear kan kan kan


ohh berangan plak hobbit gegurl
udah ler tu
khidmat awak dah tak diperlukan
udah gier ler mandi
opss jap so ilmiah nyer
PILIH BOXER YANG PALING SELESA


xoxo





4 comments:

  1. comelnye die~~~ thanks kakak share :D

    ReplyDelete
  2. yaampun..gugurl sambung wat extra classs kataanyeerrr....seamat berilmiahh..wok suker kain kapass digunakan pada boxerr untuk serap peluhhh..ilmiahh tuhhh!! nak ilmiah lagi tengok aper dalam kain kapas iteww..opppss...

    ReplyDelete
  3. wah...ilmu baru nie utk pakcik2 @ atuk2 kat luar sane..kalau b4 nie pakai sarong @ kain pelekat jer, lepas nie cube try pakai boxer..tak gitu gegurl :)

    ReplyDelete
  4. bagi la ape2 tips boxer yang selesa dipakai...

    ReplyDelete

visitors' country

free counters