Wednesday, March 9, 2011

will miss u ...


erm
arghh
ehhhhh
erm


awak ...
yer...
saya nak datang malam nier
laaa mlm nier? i letih ler
plssssssss
esok jer lah**jam dah satu pagi dan gegurl nak tido, plus dah tiga malam turut maen jer
tak leh ..esok saya dah gie negeri xxx, saya dah sign contract
??? maksud awak??
saya dah dapat offer untuk main soccer kat dot dot
tak lama empat bulan jer
lepas tu dah habis saya baru balik KL
ohhhh....*** terdiam
plsss... pas nie susah nak jumpa awak lagi

dan finally dia datang
one and only anak ikan yang kekal for more a year
dan sure i suka dia

Now... I dah rindu lite-lite
wish u gud luck adek for ur future .....





16 comments:

  1. fooh...body best la mirch..
    disclose more for us..
    separuh bogel without face pun tk per..
    -ramzylee-

    ReplyDelete
  2. ehemmm... u byk anak ikan... mak??? nan ado...

    ReplyDelete
  3. oh touching...
    btw uol.. abg itu kembali menggegar..
    let's kita berhati2..

    ReplyDelete
  4. more please ...huhuhuh anak ikan umur berapa nie??

    ReplyDelete
  5. nnt akan ade rindu bertamu dikalbu....

    ReplyDelete
  6. jap jer die g..x lame tu. take it easy he will b back. i bet!

    ReplyDelete
  7. aiyo... pemain bola yang berlari kenchang di padang harusla kencang jugak ats katel...

    ReplyDelete
  8. klu private jgn lupa invite saya k
    dhill_apai@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. kak mirch..boleh tak saya dapatkan password please..
    ariskesepian@gmail.com, thnkz kak..:)

    ReplyDelete
  10. hi


    kakak cantik...mcm na nk dapatkan password...emel me..zamjelah@yahoo.com

    ReplyDelete
  11. akak boleh x nk tau sapa ni..?
    superdiva_bs@yahoo.com
    tq

    ReplyDelete

visitors' country

free counters