Sunday, September 25, 2011

obsessed (Part 4)


lets gegurl wat enty anak palestine lagik
yer lah kita mesti bantu dia org uols
kalau dah AS tu yang kekonon menyokong pendamaian
last2 bila nak iktiraf palestine kat PPB leh guna kuas VETO
so apa lagik nak katakan, dah sah bersuluh dia ikut jer cakap Israel
so yang semua pakat sokong Persidangan Damai Asia BARAT wat per
ohh emo


ohh badan ku sungguh tough hehe
merasa meleleh fukey hehe
jap..akak ingat dia malas nak jumpa akak dah sebab tetek akak ciput
tapi tidak, dia merasa dia asyik bertanya bila nak jemput dia lagik
heheh so tunggu yer abg ..sehari dua jer lagi kasi gegurl habis kan
URUSAN SERI MAHA PENTING hhehe





7 comments:

  1. Nk lagi... Ciknek x der ke..m pls. Stim gler tgk.m

    ReplyDelete
  2. omg!!! total hotness! how come u boleh dpt jantan yg hot2?

    nk tgk ciknek dia.sure besar lengan..

    ReplyDelete
  3. salam, hai...... Mirch nak minta password boleh? mat_sham78@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. anon.. dah x der entry berpassword

    s ,... luck is on my side not

    kudin ..nanti la

    mai.. yup

    ReplyDelete
  5. nice...tapi yg tak berbulu takder ker...?

    GSU

    ReplyDelete
  6. nice...suka dengan bulu-bulu yang subur itu...tunggu ciknek dia hehehe

    ReplyDelete

visitors' country

free counters