Wednesday, September 28, 2011

obsessed (Part 5)


uhh
semalam akak berpesta
bukan lah berpesta main ngan 4 anak ikan chomel macam suci ittew
tapi akak main ngan tiga org jer
**tetap tak nak kalah heheh, lawak jer uols
the serius part is akak spend quality time ngan
again si anak palestine..
cuba entry kali nie pita tgk dulu pic dia last two weeks ittew



uhhh tangan ittew
akak berair sangat bila tengok
belum lagik pegang kan


hehe ada merah ler plak
...
dan lupa ada yang tanya akak budak nier takder bau ker
hehe bau uols
BUT bau wangi deodorant dan parfume dia
kalau arab lain i tak tahu sangat sebab
seumur hidup akak baru pernah test 4 org pak arab jer
semua ala2 delicious hehe


ahhhh body
to die for


SUDAH ...
JOM MASUK BILIK
AKAK DAH TAK TAHAN


10 comments:

  1. Matilah... body kekar... pengsan!!!

    ReplyDelete
  2. ala...ingatkn nk tunjuk cik nek dia

    ReplyDelete
  3. nasib dpt yg xder bau badan asli!
    kalau x mau fitaammmmmmmmm~

    ReplyDelete
  4. kekar + putih gler.. makan hati sangat ney.. =PP

    ReplyDelete
  5. gegurll...... uols mmg mantap.... er,... hows ur lj...? hehe

    ReplyDelete
  6. body bikin tak keruan, mantap dan merembeskan...syukur rezeki aka murah...hehehe

    ReplyDelete

visitors' country

free counters