Wednesday, September 14, 2011

uhh chomel !!!


masa balik beraya dulu

akak sempat ler contact member-member kat kampung

dah lama tak jumpa kan so ala-ala rindu dari kejauhan gitu

dan kebetulan plak kawan akak free

so kami sempat ler gie melepak kat Mc D sekjap


selalu nyer akak yang kena belanja kan


but kali nier turn dia plak membayar


okies ler dah tengah mlm


akak makan seketul ayam jer **kekonon jaga badan kan



dah lama tak jumpa


banyak ler yang diborak kan


dari family hingga ler kesah percintaan kan


dan akak plak sibuk snappy pic dia untuk tatapan uols



dan yang paling akak suka


this pic ....


so CUTE lol !!!


with face yang muka berkerut tu wat


akak tersenyum jer


3 comments:

  1. harus lah... yg ni mmg cute + hensem uolls

    ReplyDelete
  2. akak takut publ pic pelbagai, nanti ada plak yang serang akak kata hubby dia. But he is cando with the physical attraction

    ReplyDelete

visitors' country

free counters