Sunday, September 25, 2011

yes ..i do


this entry is tribute to my luv ly hubby
***Matilah mcam dia baca entry akak kan
but the true is, dedicated to our relationship
ala-ala celebrate anniversary gitu
yang menjangkau ... ada ler by year masuk tahun 7
but by month baru 6 tahun
..
..
..
and yes I Do Luv Hubby
biar pun dia TIDAK ....
..
..

se STYLO Mr Alif
yang tahu bergaya mcam lelaki metrosexsual lain
abang hanya simple guy
hu luv to wear jeans
and typical T-shirt
apatah lagi accessories pelbagai
jangan harap dia akan pakai
ittu bukan gaya dia


abang juga TIDAK sechomel ini
siapa yang tak suka lelaki yang cun
bila tersenyum menampakkan lesut pipit
mengoda dan mencairkan hati perempuan yang memandang
bercakap dengan intonasi yang perlahan


malah ABANG juga tidak
berdarah kacukan seperti Mr L
dilahirkan dari darah arab dan Punjabi
yang fasih tiga bahasa
yang kelihatan international look apabila dipandang


ataupun
abang juga tidak mempunyai KONEK
yang besar dan nala seperti ini **oppsps
yang membuat tusukan berbisa ke dalam lubang rahim
membuat nafsu bergelora setiap kali memandang batang dia


malah jauh sangat
abang dari CIKEN yang hampir sempurna ini
mempunyai muka yang chomel
badan yang keras
dan mempunyai keris yang Handal
membuat sesapa yang pernah bersama rasa bertuah dapat
mendampingi si chomel ini


atau jua
abang bukan memiliki badan yang sekekar ini
mempunyai badan yang 6 pac ketara
wings yang membuatkan hati pondan meronta untuk dipeluk
atau meraba badan dia yang tiada lemak tepu wpun sedikit


atau jua
tidak seperti Mr H
yang kehadiran dia mampu membuat mana2 fonen tertoleh
hati mana yang tak gembira jika keluar bersama pria yang segak
bdan yang menawan ...senyuman yang manis;


atau
abang juga BUKAN lahir dari keluarga mewah
tidak seperti Mr. Y
yang lahir dari keluarga bangsawan
bapa mempunyai title Dato'
berpangkat dan berpengaruh di Negeri Pantai Timur


abang hanya
seorang jejaka biasa


TETAPI DIA TETAP ISTIMEWA
hanya dia yang membuat dan melayan aku seperti aku
melayan tanpa jemu kerenah, kelatah dan peel yang sentiasa berubah
tanpa jemu berulang alik beratus KM hujung minggu untuk bersama
juga yang mendekati keluarga akak dengan sebaik mungkin
..
TERIMA KASIH untuk semua itu
dan yes I LUV U ...happy anniversary :)


18 comments:

  1. sweet...... :)

    happy anniversary mirch.
    semoga bahagia selalu.. :)

    ReplyDelete
  2. so sweet............. *sambil tabur bunga rampai pinang berseri*

    ReplyDelete
  3. adus...comel sangat-sangat sehingga tak tertahan aku dibuatnya...

    ReplyDelete
  4. mantap la entry ni..menghimpunkan segala yg hot2...

    patut buat entry pasai cikkin "say gud bye .... (with smile)" <-- at last dpt tgk btg dia

    ReplyDelete
  5. bravo! kali mantaps presentation..............immaculate collection of nalla and berair viewing..........long live until death do apart

    ReplyDelete
  6. jappy annivesary kak mirch...waaa..moga terus utuh..7 tahun tu bukan senang tau..

    appreciate it!

    ReplyDelete
  7. Sinta itu bukan sekedar rupe, harta atau saiz semata2. Happy anniversary.

    Thanks for the goodbye chicken surprise. Sgt surprising, pengsan kejap

    ReplyDelete
  8. tahniah.. tujuh taun... lama tu.. semoga berkekelan..hehehe..

    ReplyDelete
  9. so sweetttt..
    pe ek rahsia akak kekal romantik gitu ^^

    ReplyDelete
  10. Nak yg dok atas singki tu..hehehe...ape2..so swit akak..:)

    ReplyDelete
  11. Selamat ulang tahun perkahwinan akak... Ooppsss..

    ReplyDelete
  12. wah...romantiknya kak Mirch. untung hubby.. =]

    ReplyDelete
  13. oh my smuft..i remember si chomel itu sis.. sweet gile lah muka die.. hikhikkk
    tahniah uolz..

    ReplyDelete
  14. hi kakak...would love to have your password...dari dulu dok skodeng gambar jer...thanks kakak

    ReplyDelete

visitors' country

free counters