Monday, October 24, 2011

dia pasrah ...


tajuk entry nier macam drama swasta
merasa lawatan muhibbah
dari x bersopan hingga dia pasrah hehe
and luv this pic
dari sipi yang blur


hehe
tengok dia malu-malu


hhehe dah buka baju yer
chomel ler


arhghh
abang nak buka seluar plak
malu ler sye
hehhee


nak ketatkan belt jer ??
ingat nak buka jeans


ala
nak nak nak



13 comments:

  1. badan dia dr belakang nmpk menarik. mcm keras jer.

    ReplyDelete
  2. Napa Kak Mirch tak londehkan je jeans dia tu

    ReplyDelete
  3. perggggggggggghhhhhhhhhhh..................tak sabor nak view ciknek bro nie...............pasti nalla................

    ReplyDelete
  4. memang best timing nieeee....dia datang, dia senyum, dia buka buka sikit mula baju, tali, sluar, then jeng jeng jeng semua da buka kekekkeke

    ReplyDelete
  5. wahhhh best best...detik detik yg memang ditunggu dan dinanti...buka slow slow n satu satu ekk bang

    ReplyDelete
  6. alololo..ni ebakal pecah punggung nie...eh silap..pecah panggung nie!!!

    ReplyDelete
  7. mula malu2 lama2, hehehe
    bestny!

    ReplyDelete
  8. malu-malu tapi mau juga ek...nak lagi dan lagi...

    ReplyDelete

visitors' country

free counters