Sunday, October 9, 2011

iklan x berbayar hehe


uhh pagi ahad yang hening nier kan
mula kita malas-malasan
verangan sambil peluk bantal
atau pluk anak ikan
dan ada plak yang meroyan !!!
hehe apapun yang pasti ahad untuk manjakan diri
untuk itu lets kita ke segmen kechantikan
..
..
lets tengok muka akak secara full


harus uols makan hati kan kekek
apapun yang nak akak highlight kat sini ialah perlu nya
menjaga kechantikan dan kesihatan
rozita yang lebih 40an tu nampak amat chantek kan
kalau akak laki tulen berumur 25 thun pun
x kisah dapat bini berusia tapi bergetah camtu
vangga sangat kan
atau


sapa cakap hanya pompuan jer perlu jaga badan
dan kalau PONEN entahkan lagi
perlu workout 2 kali ganda dari wanita tulen
yerlah hormon kita lain kan
nak chantek macam yang tulen so kena usaha lebih
melalut plak, back to guy
so yang laki juga kena jaga badan occay
malah erry putra yang pelakon nampak chomel tu pun
mengaku dia pernah cucuk vitamin c pelbagai
ittew yang dia mengaku
silap2 placentra or collagen pun dia ambik gak
tapi tak nak ler mengaku terang-terangkan
so hal peribadi sendiri


opss tetiba terjumpa pic dia pakai baju askar
uhh terus cipap akak berair **tisu plsss


pic diatas sebagai contoh

kesimpulan akak
kita perlu mencari atau berusaha
untuk chantek dan mengekalkan kechantikan dan kesihatan
secara yang terbukti berkesan dan selamat lah kan
**tetiba teringat kat Dr Nara dan Hidung Ikan paus
huhu matilah Fibie dan Ejad
>>
>>
kalau uols tak tahu
atau terasa produk kechantikan mahal
so sebagai alternative
sila jengah ke blog nier





uols bleh dapatkan produk berkenaan terus
dari tuan tanah dan silap-silap haribulan
uols bleh dapat tuan tanah sekali gus **Opsss
matilah tetiba otak akak tengah figure out
besar tak ciknek dia **Lari

p/s :
1. nicer entry khidmat masyarakat, so sila uols support dengan berkunjung ke alamat diatas
2. hari nier akak nak masak, sotong diraja dan kangkung geladangan



15 comments:

  1. mirch.. not bad la tuan tanah tu.. :)

    ReplyDelete
  2. hahaha.. thanks mirch!! ngeee..
    speechless neh..

    hoho

    tq2..

    ReplyDelete
  3. dairy >> yes, uols setuju. Cuba uols husya hahah

    payed >> welcome dear :) . Kalau speechless buka jeans heheh

    ReplyDelete
  4. bagus tul kak mirch wat promotion...
    patutla cantit.. kite share same2 yer...

    ReplyDelete
  5. payed ni mesti dah rasuah Kak Mirch or ada sesuatu ni...
    Payed nak older VIMAX untu 3 bulan boleyyyy

    ReplyDelete
  6. neil ... uols punya adek cepat pancut ker **opsss

    elly ... nak share aper uol? kekah payed ker hahah

    ReplyDelete
  7. i mmg taste ery putra nih uols... muka flawless gebuu sgt... sgt metrosexual gitcheww... hiks

    ReplyDelete
  8. neil: boleh2.. i bg harga sebotol terus harga runtuh.. normal kedai jual rm 329.. i jual kat blog 270..

    sebbab u kwn mirch, terus harga jd rm 250.. kalau ambil 3 botol, merudum jadi rm 240 sebotol..

    amacam? brani?

    haha.. mirch xde trima apa2 rasuah la. dia ikhlas. kan gegurl? haha

    ReplyDelete
  9. i dh tnye kt situ..tp harga skit lah uolz.. i know somewhere cheaperina.. hiks

    ReplyDelete
  10. motif sgt dia pakai bj askar...

    ReplyDelete
  11. sedap sanagat bukan dia yg pakai baju askar tu tapi sotong yng dicanangkan untuk di masak tu hehehehe

    ReplyDelete
  12. agak2 kalo i telan semua menda nie leh cantik mcm rozita cik wan x??hjiks

    ReplyDelete
  13. erk..erry putra bot kak...huhu

    ReplyDelete
  14. tuah tahah tu poyo bajet ensem kat fb

    ReplyDelete

visitors' country

free counters