Tuesday, December 27, 2011

toyol yummy


tetiba jer anak ikan semalam
dah naik sheikhhh
mana tak dia nak menjadi toyol
yup u hear me
TOYOL


saper-saper takut sila
tutup mata
or switch off ur lappy


lalal kan dah jadi toyol
bogel tengah rumah ehhhe


toyol yang amat chomel


lala sedapnyer la
pedang setiawan dan juga
lubang keramat yang sedap djilat *opssss



13 comments:

  1. comel pulak vontot toyol itu. hehe

    ReplyDelete
  2. cutenye bonbon die kak mirch! *pap pap*

    ReplyDelete
  3. Look what we have here? A fully grown up spring chicken.

    Show us more! Show us more! Kak Mirch please!!!

    ReplyDelete
  4. malu-malu bontot plak die, pusing la dpean, pusing la depan

    ReplyDelete
  5. heheh..totol mcm ni rase nye ramai kot nak bela..haha..xyah curi duit..curi hati je dah.

    ReplyDelete
  6. hehehhe nak nak toyol ni....kaler ni pun ok x payah yg warna hijau gegeggeeg

    ReplyDelete
  7. cutenye... hehe.. suka la ciken sporting camni..

    ReplyDelete
  8. sedap dan manis lagi ciken ni, vontot yang sedap...

    ReplyDelete
  9. Anak ikan yang comel, kalau dpt jiljub mmg best,

    ReplyDelete

visitors' country

free counters