Tuesday, January 17, 2012

layan karenah


si abang nier
rajin tau layan karenah gegurl
ada sekali tu
macam2 aksi akak dera dia
yer lah sebab dia dah puas dera akak atas katil kan


now abang terbang !!
so gegegh ler ala berkepak tangan kan


baris sedia **opss salah arahan
rehatkan diri


relax abang


hehe dia dah bosan
cukup ler setakat aksi tu
now jom awak plak kena dera :)


9 comments:

  1. yummy , tengok belakang pun dah sedap, depannya mcmana kak ? sdap x ? hehe

    ReplyDelete
  2. yummy , tengok belakang pun dah sedap, depannya mcmana kak ? sdap x ? hehe

    ReplyDelete
  3. Tegap, gagah dan jantan habis dari belakang...tentu menraik lagi bahagian depan nya kan?

    ReplyDelete
  4. HARDLY CAN IMAGINE THE FEELING OF BE ABLE TO HUG HIM FROM BEHIND....SURE DIE!

    ReplyDelete
  5. tahniah you all.
    sangat lazat.

    ReplyDelete
  6. mcm akak plak yg jd top..wow! hehe

    ReplyDelete
  7. Che janz, kalau nak tau sdap ke tak, tgk dari belakang pun kite buleh agak orgnye meletops ke tak. yg ni confirm meletops...

    ReplyDelete

visitors' country

free counters