Monday, February 27, 2012

cute enough ???


malas la akak nak tulis panjang2
uols pun bukan nak baca sangat kan
pembaca akak semua nak tengok pic jer
heheh


so lets share pic chomel posing


so cute lol


senyum jer


ehhh dah terbaring plak
parah nie :)



27 comments:

  1. very cute...i like it...more power on your blog...

    ReplyDelete
  2. cute nyee kak mirch oii. lucky you!

    ReplyDelete
  3. comelnye...lepas baring tu wat apa Kak? nak gak tau...kongsi2 laa... =]

    ReplyDelete
  4. Cutenyeee..........yg dalm pun cute jugak ke

    ReplyDelete
  5. Pic last tu very enticing lol

    ReplyDelete
  6. terkasima lah dgn betapa comel nyer budak nie...tak sabar menanti apa yg bakal terjadi nie

    ReplyDelete
  7. haha..cute lol..

    geram2..tetiba dah terbaring plak? ehem...de anaesthetic ke kak..haha..

    ReplyDelete
  8. cute giler! kalau terbaring dgn anak ikan ni x bangun2 terus pun saya sanggupppp!! =p

    ReplyDelete
  9. magic harry potter sangat kan...tetiba terbaring atas katil

    ReplyDelete
  10. underage ke? hmmmmm

    ReplyDelete
  11. Bila nak tunjuk tropi Mr Palestine? Dinantikan

    ReplyDelete
  12. adik cute ni pasrah terus baring2 kat katil.. i like..

    ReplyDelete
  13. aooohhh~! cutenya kak! kat bawah cute gak ke?

    ReplyDelete
  14. parah nie...
    meh sy tlong buat CPR....
    heheh

    ReplyDelete
  15. sy pon setujuw ngan Chanting, bila nak kuar yg Pelastin tu?

    ReplyDelete
  16. more.....more....more....pls....

    ReplyDelete
  17. akak chomelnyer.... nak!!! hehe...

    ReplyDelete
  18. mak hayam. nk password ley? nyahahha

    ReplyDelete
  19. argh.. giler la mirch. Chumel betoi ni.
    Tengok muka pon tetiber rasa nak klimaks..huhu
    xde undressed version ker? hehe

    ReplyDelete
  20. Muka cutenya, entah burung pipit nya tu cute cam mana agaknya kan? Hee hee hee...

    ReplyDelete
  21. Comel anak ikan nie, tp kat kg akak ke nie?

    ReplyDelete

visitors' country

free counters