Tuesday, February 14, 2012

Danau Toba


asyik tertunda gegurl nak wat entry pasal percutian hari tu
dah lama sangat akak simpan niat nak gie DANAU TOBA
lake yang amat famous masa akak belajar dulu
hingga last month baru hajat akak tercapai
so lets akak share pic yang sempat akak ambik


i luv my room so much !!!
buka jer pintu dah terbentang luas tasek toba
see the view ???
tenang sangat jiwa wpun akak gie sekejap


petang
malam
akak suka just lepak atas kerusi
baring...tengok air
tengok burung terbang
seskali skla feri datang menurunkan penumpang
dan bertambah cantik bila sunset :)
ataupun sunrise


my room
sharing with frenz
luas sangat and so cheap :)


makan pun akak malas nak gie kedai
order jer minta staff hotel hantarkan
**opsss BINTANG?? sesuai sangat malam2 kan tengok bintang
hahahah



shopping?
nan ado kat sini uols
merasa yang ada pun biasa-biasa sangat


petang2 akak jalan2 disepanjang pulau
ahhh luv this pic
gigih pakcik tua mencari ikan menyara keluarga
yang kita kat sini
gigih cari duit nak beli gucci or LV
**insaf sekejap


view memang chantek uol


sempat juga akak gie
tengok persembahan kaum batak
the main population kat sini
and yeah
kaum batak especially yang hulu
memang jenis garang uols
cuma yang dah bertamadun dan bersosial nampak baik


dari feri
uhhh nice view



7 comments:

  1. So beautiful...bestnye kalo dapat pi gak sis...:-p

    ReplyDelete
  2. sukalah mama tgk view tu
    terasalah mcm nak g lake toba jer

    ReplyDelete
  3. Uols yang nak pegi kena tahan duk dlm kater 4 jam ok , journey dari Medan Airport to jeti ...

    ReplyDelete
  4. bestnyaaaaa
    teringat time pegi masa sekolah rendah dolu²

    ReplyDelete
  5. bintang uols... nak tangkap feel kah bila cuci mata?

    ReplyDelete
  6. bestnya.... indonesia mmg murah2, bst if dpt pegi

    ReplyDelete

visitors' country

free counters