Tuesday, February 21, 2012

mr Meriah (Part 5)


akak rasa best 2011 nier akan jadi entry terpanjang
so uol sabar je lah
kalau mamat yang uol nak tengok tu
akan lambat lagik bersiaran
sebab mr meriah nier pun
banyak lagik pic hehhe


so ramai-ramai hobbit nier
yang mana satu agaknyer
tuantanah heheh


yo yo yo
meriah hehe


dia antara yang nakal

tapi cute gak


haha
amboi pegang adek nampak



13 comments:

  1. telenovela gitu. byk episod.

    ReplyDelete
  2. eh akak bukan ke yg pakai boxer tu ada dlm series hobbit dulu? Tak silap saya dia hobbit no 2?

    ReplyDelete
  3. suke sume ent3 best 2011..meletop kak mirch kita~

    ReplyDelete
  4. wahh geramnyer tengok abang garuda nie..
    garuda kah?..opppss
    boleh farren la macam ni..eh friend..hehe

    ReplyDelete
  5. nonok gmbr jntn rame2 tu mcm kt datran sha alam je..ker salah? hee

    ReplyDelete
  6. "so ramai-ramai hobbit ni mana satu agaknya tuantanah?"

    ...yg pakai tshirt putih tu :)

    ReplyDelete
  7. nak password..please hottestboy.firdaus7@gmail.com

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. pegang sbb tk than nk ajak akak masuk bilik kot

    ReplyDelete

visitors' country

free counters