Monday, May 14, 2012

i like u :)


kadang-kadang kan
bila banyak sangat jantan dlm hidup kita
kita wat endah-tak endah jer
dan bila tak der
kita plak yang tergedik dan meroyan ..
tapi in both situation
kalau ada jantan yang mempunyai characteristics
dan aura tersendiri buat kita 'tergila bayang'


stop ...
mungkin abang ini salah sorang
yang buat akak macam nak jumpa dia selalu


uhhh
kalau akak jumpa tahun lpas
lagi la akak geram kot sebab masa tu
dia tgh active gie gym
now dah nanado


apapun dia tetap menarik lah
hhehehe


22 comments:

  1. i like him too kakkk hahahaha. best2. gambo sexy sket xde :p

    ReplyDelete
  2. agknye tu psl badan pun mcm nk bulat dh..ala2 abah..

    ReplyDelete
  3. akak xnak ke? bagi kat i. sedap badan dia

    ReplyDelete
  4. tesss.

    kalau ani sebertuah mirch...

    ReplyDelete
  5. badan sedap tu kak mirch.

    ReplyDelete
  6. badan sedap tu kak mirch.

    ReplyDelete
  7. menariknye susuk tubuh ala2 abah2 tu...

    ReplyDelete
  8. btul....i meet strangers like that everytime i go out on public transport (matila.....aku gayah dengan takungan penuh......)

    GSU..

    ReplyDelete
  9. Gym tak gym ke tak kisah le...tetap sedap sangat. Taste betul!!! Mmm...yummy!!!

    ReplyDelete
  10. sedap badan dia tu, rasa nyaman disebelah

    ReplyDelete

visitors' country

free counters