Sunday, August 12, 2012

done ...


akak pun tak tahu 
naper tahun nier sexcited jer nak beraya
kalau nak ikut kan sejak 4 bulan lagik akak dah
buat persiapan sikit hehe
gila kan but sebenarnya tak la sgt :)
sebab persiapan mostly akak wat masa gie holiday
so sempat la akak shopping skit2


grande sangat akak sebab tahun nie baju akak 
beli di empat negara occay
so yang kat atas
AX from HCM
Fredperry n Guess from Jakarta
**itu jer yang akak sempat simpan untuk raya
yang lain dah habis pakai


juga dari Thailand !!!!
hahah very local t-shirt
untuk basahan hehe but luv the design


juga jangan ketawa ada jersi ker? hahha
untuk hubby and me ..nak jogging lepas raya
selepas lanyak lemang n ketupat plus rendang
kena slimkan badan balik
from Singapore


 antara yang pling i suka
ZARA !!! from KL
masa tengah sales bulan lepas


juga baju melayu cekak musang untuk abang
n baju kebaya longgar untuk akak **Opsss
kain akak beli masa kat Jakarta
dan jahit kat Key Ell ditaja oleh hubby


untuk umah akak
dah jumpa quilt cover and bed sheet 
abang dah approve color merah hati
sebab yang nieh dia yang sponsor 
so kena lah dapat restu dia dulu :)
cuma terkilan table lamp kat Ikea dah habis
so mungkin make over condo akak lambat siap hehe
dan juga langsir baru belum ambil
lepas raya nanti baru akak nak gantung so yang tu kemudian
.... erm macam ada yang tertinggal jer 
apa yerk ??


6 comments:

  1. langsir baru kak! hihi.ganti yg merahh tu..

    ReplyDelete
  2. kak..sy memang minat sgt bc kontens blog kak..please klu ade private or ade password send me invitation k..
    keluhanhatiarep@gmail.com

    ReplyDelete
  3. suka kaler baju melayu uols....
    warna apa tu

    ReplyDelete

visitors' country

free counters