Monday, October 29, 2012

MASIH HOT


how to say yerk
this guy among the best scandal that i have
dari badan, ciknek dan permainan
cuma bila dia simpan rambut panjang sekarang akak
 kureng skit
i suka bila dia botak or potong rambut pendek


dab berulan tak jumpa dia
maklumlah jarak jauh kan
so dia rajin kirim pic nakal dia kat akak
yer lah dia tahu akak ger ger tengok badan dia
dan btg yang nalla ittew


erm...
still hot :)
dan yang paling hot LJ dia ketat gila
uhh merasa tujahan manja akak yang tahan 2 mnit jer :(
***Opsss citer dalam kelambu la plak


21 comments:

  1. heheheh... i pun rasa hot walau x try.. :p

    ReplyDelete
  2. wow...Kak Mirch dapat rasa lubang dia ke? story la lagi.. =]

    ReplyDelete
    Replies
    1. dapat rasa... dapat menjilat dan dijilat

      Delete
  3. wah....mirch ada mutual interest lover....mmg tersangat beruntung.....i am jealous...

    GSU

    ReplyDelete
  4. Yang penting sis...ayat mantop sis tu.. "dan yang paling hot LJ dia ketat gila..uhh merasa tujahan manja akak yang tahan 2 mnit jer"...kan...huhuhu...:-p

    Tabik spring kat sis...:-)

    ReplyDelete
  5. hehe...terasa mcm lesbo lak bila si dia berambut panjang...ekeke..jom same2 pakai scaf ..hihihi

    erk..pic tu memang tak tahan tgk nyer...

    ReplyDelete
  6. Btg nalla... Btg saper yg nalla...

    ReplyDelete
  7. smalah gurl..
    tertutup vagina kalo tgk jantan rambut ny lbh pjng dr kta..

    ReplyDelete

visitors' country

free counters